Podmínky pro vkládání spotřebitelských recenzí
Provozovatel internetového obchodu:
Green–Swan Pharmaceuticals CR a.s.
Sídlo společnosti: Tomíčkova 2144/1, 148 00 Praha 4
IČO: 066 80 437
DIČ: CZ 066 80 437
Zapsána: u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 23118
- ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto podmínky pro vkládání spotřebitelských recenzí (dále jen „podmínky“) obchodní společnosti Green–Swan Pharmaceuticals CR a.s., se sídlem Tomíčkova 2144/1, 148 00 Praha 4, identifikační číslo: 066 80 437, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u soudu v Praze, oddíl B, vložka 23118 (dále jen „prodávající“) upravují pravidla a postupy ověřování recenzí vkládaných spotřebiteli na internetové adrese www.gsklub.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
1.2. Tyto podmínky jsou vyhotoveny v souladu s právními předpisy České republiky, zejména, nikoliv však výlučně, se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, a s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2022/2065 ze dne 19. října 2022 o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (nařízení o digitálních službách).
1.3. Prodávající má povinnost informovat spotřebitele o skutečnosti, zda jsou spotřebitelské recenze (tj. hodnocení výrobku či služeb provedené spotřebitelem) (dále jen „recenze“) umístěné na webové stránce prodávajícího recenzemi skutečných zákazníků prodávajícího, kteří si daný výrobek či službu zakoupili u prodávajícího, a zda a jakým způsobem tuto skutečnost ověřuje.
1.4. Na webové stránce naleznete recenze produktů vkládané spotřebiteli, které pocházejí z různých zdrojů, včetně ověřených nákupů prostřednictvím webového rozhraní obchodu. Prodávající bude dle svých možností zajišťovat ověření autenticity recenzí a transparentnosti jejich původu i procesu ověřování.
1.5. Ustanovení podmínek nezakládá jakýkoliv smluvní vztah mezi prodávajícím a spotřebitelem vkládajícím recenzi. Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.
1.6. Znění podmínek může prodávající měnit či doplňovat.
- OVĚŘOVÁNÍ RECENZÍ
2.1. Recenze označené štítkem „Ověřený uživatel“ (k označování recenzí viz článek 4 – Zobrazování recenzí) jsou recenzemi, u nichž prodávající ověřil, že pocházejí od spotřebitelů, kteří si hodnocený produkt skutečně zakoupili.
2.2. Všechny vložené recenze podléhají kontrole ze strany prodávajícího. Prodávající ověřuje nejen to, zda spotřebitel skutečně zakoupil hodnocený produkt prostřednictvím webového rozhraní obchodu, ale také kontroluje obsah recenze. Recenze, které obsahují nevhodný, vulgární nebo jinak škodlivý obsah, mohou být odstraněny či upraveny v souladu s těmito podmínkami.
2.3. Pokud spotřebitel při vkládání recenze využije svůj uživatelský účet, ověření probíhá automaticky. Prodávající ověří, zda je hodnocený produkt skutečně spojen s daným uživatelským účtem, tedy zda byl zakoupen prostřednictvím tohoto účtu. V případě shody je recenze označena jako ověřená, protože je zřejmé, že ji podává ověřený uživatel.
2.4. Pokud spotřebitel recenzi vkládá bez uživatelského účtu, je k jejímu zadání vyžadována e-mailová adresa. Prodávající následně ověřuje, zda byla prostřednictvím této e-mailové adresy uskutečněna online objednávka hodnoceného produktu. Pokud je i v tomto případě potvrzeno, že spotřebitel produkt skutečně zakoupil, recenze je označena jako ověřená.
2.5. Prodávající ověřuje také převzaté recenze pocházející od obchodních partnerů nebo zprostředkovatelů prodeje zboží poskytovaného prodávajícím. Ověření těchto recenzí probíhá na pozadí, kdy dojde ke kontrole jestli si uživatel (emailová adresa) skutečně zakoupila hodnocený produkt, aby bylo zajištěno, že recenze skutečně odpovídají reálné zkušenosti s hodnoceným produktem. Stejně jako u běžných recenzí je cílem tohoto procesu zachování maximální transparentnosti a důvěryhodnosti recenzního systému.
- PŘIDÁVÁNÍ RECENZÍ
3.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní, ze kterého může vkládat recenze (dále jen „uživatelský účet“).
3.2. Recenze je možné vkládat také mimo uživatelský účet, a to vložením emailové adresy zákazníka vkládajícího recenzi, podle kterého má následně prodávající možnost spárovat příslušnou recenzi se zakoupeným zbožím a ověřit tak, zda se jedná o důvěryhodnou recenzi.
3.3. Na webovou stránku je možné vkládat rovněž takové recenze, které následně prodávající jako ověřené neoznačí. Bude se jednat o tzv. „neověřené“ recenze, které budou pocházet od neověřených zákazníků, které nebude prodávající schopen ověřit některým ze způsobů podle bodu 2 podmínek.
3.4. Před zveřejněním recenze bude její obsah zkontrolován prodávajícím v souladu s článkem 2.2 těchto podmínek. Moderace obsahu neprobíhá automaticky na základě algoritmů, ale prostřednictvím manuálního přezkumu prováděného pracovníky Provozovatele podle předem stanovených pravidel.
3.5. Stížnosti zákazníků v souvislosti s vkládáním spotřebitelských recenzí zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
- ZOBRAZOVÁNÍ RECENZÍ
4.1. Recenze se standardně zobrazují v chronologickém pořadí od nejnovější po nejstarší.
4.2. Recenze budou označeny značkou „Ověřený uživatel“ nebo „Neověřený uživatel“ pro zajištění maximální transparentnosti ověřování recenzí vůči zákazníkům.
4.3. Kromě recenzí běžných zákazníků mohou být zveřejňovány také recenze obchodních partnerů prodávajícího nebo zákazníků, kteří produkt obdrželi zdarma za účelem jeho otestování a poskytnutí zpětné vazby. Takové recenze budou vždy zřetelně označeny značkou „Obchodní partner“ – štítek přiřazený recenzím od subjektů, které mají s prodávajícím obchodní vztah a hodnotí produkty v rámci vzájemné spolupráce, nebo značkou „Dárek“ – štítek označující recenze zákazníků, kteří obdrželi produkt zdarma výhradně za účelem jeho vyzkoušení a následného zhodnocení.
4.4. Všechny recenze, včetně těch, které pocházejí od obchodních partnerů prodávajícího nebo zákazníků, kteří produkt obdrželi zdarma za účelem jeho otestování (označené štítky „Obchodní partner“ nebo „Dárek“), budou zároveň označeny štítkem „Verified customer“ nebo „Unverified customer“. Tento dodatečný štítek zajistí maximální přehlednost pro zákazníky, aby bylo jasně patrné, zda byla recenze poskytnuta ověřeným nebo neověřeným zákazníkem.
4.4. Mezi neověřenými recenzemi se mohou objevit také recenze převzaté od prodejních partnerů, u nichž prodávající neměl možnost provést ověření pravosti nákupu. Takové recenze budou zveřejněny v původním znění s uvedením zdroje, avšak se štítkem „neověřený uživatel“, aby byla zachována transparentnost vůči zákazníkům.
- ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
5.1. Tyto podmínky jsou platné a účinné ode dne 7.4. 2025